2011. november 1., kedd

Molnar's kürtöskalács



A város legfinomabb kürtöskalácsa!
Miután a napokban elhaladtam a Klotild palota mellett a Kígyó utcában, már láttam is a Molnár's kürtöskalács üzletet.


Jártam már ott, és miután elintéztem amit előre elterveztem, betértem egy kávéra és desszertre.
A kürtöskalács a székelyek ünnepi süteménye. 


Molnár László és munkatársai nyolc féle kürtöskalácsot kínálnak az üzletben. Vaníliás, fahéjas, diós, mandulás, csokoládés, kókuszos, kakaós, mákos. Nagyon nehéz választani!


A Molnar's kürtöskalács elvitte már külföldre is a termékeit, számos nemzetközi rendezvényre hívták már a csapatot és díjat is nyertek!
Amikor a belvárosban járok, ha tehetem, benézek az üzletbe. A kávéhoz és a kürtöskalácshoz, minden alkalommal jár a dolgozók nem mindennapi kedvessége, vendégszeretete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése