2011. október 30., vasárnap

Klotild - palota

Vagy nyolc éve is lehet annak, hogy először hallgattam a Buddha Bar zenei sorozat összeállításában lounge és chill out zenét. A zenei sorozat első két albumát DJ. Claude Challe rendező, producer állította össze. Azóta is hallgatom ezt a zenét és keresem az új albumokat. Ebben a zenei olvasztótengelybe kerül klasszikus zene, a legújabb előadók dalai, világzene, latin, funk, hause, acid, jazz. A legjobb háttérzene! 
Néhány nappal ezelőtt ismét a belvárosban jártam és a Klotild-palota mellett vitt az utam.


A külső homlokzati elemeken végezték az utolsó simításokat.
Már olvastam sajtóban, internetes oldalakon, az előző években, hogy mi lesz a Klotild-palota sorsa, így tudtam, hogy az épületben jövőre nyílik a Buddha Bar Hotel Budapest Klotild Palace ötcsillagos szálloda.
Évtizedeken keresztül néztem az épület pusztulását kívülről az épületet határoló utcákból,





látva a földszinti üzletek pusztulását. Reménykedem, hogy egy régi patinás épület ismét régi fényében fog tündökölni.










Így kapcsolódik nekem össze a chill-out és a csillogás a "Buddha Bar" és a Buddha-Bar Hotel, a Klotild-palota és a Klotild Palace.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése