2011. december 23., péntek

Hagyomány

Úgy gondolom, hogy a hagyományokhoz való kötődés az élet minden területén, de különösen az ünnepek megülésén, erősíti a családokat. Az adventi időszakhoz kapcsolódóan a mi családunkban is különféle hagyományt őrzünk. Szerencsére nem vagyunk evvel egyedül! Sütjük a karácsonyi süteményeket, megy a csere-bere. 


Van aki Lucabúzát ültet, én is kaptam belőle.


Persze nálam a legfontosabb, együttlét a családtagokkal, a barátokkal, vagy a feldiszített lakásban olvasgatni, zenét hallgatni.
Háztartásvezetésem alatt volt néhány év amikor a karácsonyi ünnepeket a családommal külföldön töltöttük. A gyakori inkább az volt hogy otthon készültünk az ünnepre.
Így a karácsonyi beiglit is többször megsütöttem, méghozzá ennek a receptnek az alapján.




Biztosra mentem, soha nem változtattam a recepten. Ez volt az első alkalom, hogy a receptet változatlanul hagytam ugyan, de az anyagmennyiségből nem 4 rudat, hanem nyolc rudat sütöttem. Az idén ilyen lett:
Sütés előtt:


Sütés után:



A másik sütőlapon is megsült a három rúd!!! A minősége tökéletes lett, finom, a formája so-so, casi-casi!
Ma már a neten nagyon sok recept video található!



Boldog Karácsonyt!
Felíz Navidad!
Frohe Weihnachten!
Merry Christmas!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése