2013. április 1., hétfő

Espana-Andalusia- Deutschland-Niedersachsen

A történet több mint 10 évvel ezelött kezdődött! Tárgyak vonzásában?!!!
A gyerekeim, a családom néhány napot Marbellan töltött. Kaptam egy hűtőmágnest ajándékba. A gondolatomban az volt, akkor, hogy ez az a hely ahova az életemben már biztos, hogy nem jutok el!

Nemcsak eljutottam, láthattam ezen a kapun kívül sok más érdekes és gyönyörű dolgot, többek között a kapu helyén megépült  4 km-es közúti alagutat is.

Az elmúlt néhány hónapról írok most egy kis összefoglalást. 
November elején utaztam Budapestről ismét a családhoz, nem tudva azt, hogy az elkövetkezendő hónapok kicsit a búcsúzást is magában fogják hordozni a Costa del Sol-tól, Esteponatól!

Ami egy téli időszakban lenyűgöző volt a növényzet, és a napsütés,










A mimosa nyílt, és az illata.......

Lakópark kertje...

A teraszon......

Volt napsütés....
és felhők az égen....


Reggel....
Reggeli fényben a másik kontinens, Afrika......

Napközben, esőben....
Tenger, gibraltári szoros......
(Vikipedia)





Városban, gyakori útvonalakon, helyeken.......









és a tapas-ok.......






Február közepén repültem Malagából

Bécsbe a Nikki járatával, 
majd Bécsből Budapestre gépkocsival a barátokkal, akik a repülőtéren vártak rám.
A következő tárgy, íme egy váza,

szintén ajándék, 1977-ből. A felirat Bad Harzburg.
A helytől hatvan kilométerre költözött a családom és immáron Németországban folytatják közös életüket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése